Εκπαιδευτικός: Αναστασία Μπιτσάνη
Γνωστικό Αντικείμενο: Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ ΄ Λυκείου
Θέμα της διδασκαλίας της οποίας αποτελεί μέρος η μικροδιδασκαλία: «Ανελευθερία σκέψης και δράσης στο χώρο του σχολείου σε ανελεύθερα καθεστώτα: Αναπαραστάσεις σε θεατρικά κείμενα», Ο ΣΠΙΟΥΝΟΣ του ΜΠΕΡΤΟΛΝΤ ΜΠΡΕΧΤ (από το έργο Τρόμος και αθλιότητα του Γ΄ Ράιχ)
Εκπαιδευτικοί στόχοι της μικροδιδασκαλίας:
Γνωστικοί: Να γνωρίσετε οι μαθητές το Επικό Θέατρο του Μπέρτολντ Μπρεχτ και να συνειδητοποιήσετε τα δραματουργικά στοιχεία (ήρωες, χώρος, χρόνος, συγκρούσεις)
Δεξιοτήτων: Να εξασκηθείτε στη δραματοποίηση και την απόδοση των θεατρικών προσώπων
Στάσεων: Να συναισθανθείτε την ανελευθερία και την ασφυξία που βίωναν οι ήρωες, να κατανοήσετε τον τρόμο και την αθλιότητα του Γ΄ Ράιχ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν:
Εισήγηση 2΄, Αφόρμηση – ανάκληση προηγούμενης γνώσης με ερωταποκρίσεις 2΄, Δραματοποιημένη ανάγνωση 2΄, διαπίστωση κατανόησης με καταιγισμό ιδεών (brainstorming) 2΄, δημιουργία και άλλης όψης του ίδιου θεατρικού προσώπου από ομάδες εργασίας 4΄, Ανακοίνωση αποτελεσμάτων ομάδων 3΄
Εκπαιδευτικά μέσα: Σχολικό εγχειρίδιο, Η/Υ, φύλλα εργασίας
Συγκροτούνται 4 ομάδες με συγκεκριμένη αποστολή:
1– 2. Δημιουργία άλλης όψης του καθηγητή-πρωταγωνιστή
3. Δημιουργία άλλης όψης της γυναίκας του
4. Δημιουργία άλλης όψης του παιδιού
Λήξη της διδασκαλίας: Σύνοψη – Παρουσίαση συμπερασμάτων με βάση τις προτάσεις των μαθητών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου